"Audiatur et altera pars." (Seneca)

2010. november 2., kedd

Építkezések Miskolcon

Átadták a Bajcsy-Zsilinszky utcát a forgalomnak. Végre. Örülök, hogy a régi bécsi villamos robog az új síneken. Sokkal halkabb és ez jó. Ha majd megépítik végig az új sínpályát és az új villamosok is elkészülnek és azok róják a kilométereket a Tiszai Pu. és a Diósgyőri végállomás között, akkor majd egyszer felülök rá, de az is lehet, hogy többször is.:)

Furcsa, hogy vannak Miskolcon, akik nem örülnek ennek. Szerintem aki nem örül annak, hogy kijavítják, vagy újat építenek annak baj van a fejében. Persze mondanak mindent. Sok a susmus.
De szerintem, ami építi a települést, az jó. Ami a települést "rongálja", az rossz. Ennyi az egész.

Felemás érzéseim vannak az új városháza épületéről:
  • az új toldalék szintjei illeszkednek a régihez, ami dicséretes,
  • az oda nem illő torony katasztrófális!
Aki megrendelte azzal szívesen elbeszélgetnék. Nem tudom elhinni, hogy nem volt ott egy józan paraszt ésszel rendelkező ember, aki azt mondja, hogy nem illik oda. Én mondjuk lebontatnám a tornyot és odaillőt építenék helyére. Ilyen egyszerű.

Az új Dajka Gábor utca jó, az ott kialakított új forgalmi rend még javításra szorul. De van egy jó út és ez a lényeg!
Az új Szinvakibontás az Erzsébet térnél "great idea". Én is kitalálhattam volna. (Mondtam is ahol tudtam.)

Tényleg néhány ötlet a döntéshozóknak. Remélem a mostani városvezetés nem hoz olyan döntéseket, ami a polgárokat ennyire felingerli.

A város tegye a dolgát. Biztosítsa a közjavakat. Fizetünk elég helyi adót amúgy is.

Néhány feltáratlan terület Miskolcon:
  1. Az egykori LKM területe, egy fél városnyi terület, ahol saját pályaudvar egy csomó vágánnyal, ahol saját fürdő volt egykoron. (ma is megtalálható maradványaikban)
  2. Lyukó-völgy
  3. Avas
Legközelebb erről fogok írni, hogy hl mit lehetne tenni.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése