"Audiatur et altera pars." (Seneca)

2010. szeptember 27., hétfő

Parkolás - büntetés: nem tetszik

Ma megbüntettek, mert "tiltott" helyen parkoltam. Ott volt a kocsi szélvédőjén a kék "Mikulás-csomag". Legalább öt éve nem történt ilyesmi.
Igen, Miskolc közterületein csak akkor lehet "várakozni" autóval, ha fizetünk. Fizetni kell, ha a belvárosban bárhol megállunk.
A szokott helyeken mindig veszek parkolójegyet vagy sms-parkolást használok. De itt szerintem még sosem parkoltam és nem is tudom hol van kitéve a parkoló zóna kezdetét jelző tábla.
A város mindenért sarcol. Fizetek garázsadót, súlyadót és most extra "parkolási díjat". 3900 Ft-os büntetés egy parkolásért. Nem hiszem, hogy ezzel elriasztanak, inkább feldühítenek. Egy 20 perces ügyintézésért... A rendszer szigorúan lesújt a bűnös vétkesre.:(

Miért nem mentem tömegközlekedéssel?- mert a gépkocsinak nem alternatívája a villamospótló.
Azért egy picit fel vagyok háborodva.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése