"Audiatur et altera pars." (Seneca)

2011. december 27., kedd

Forradalom a miskolci műjégpályán - tetszik

Legenda volt, hogy aki Miskolcon tanult meg korizni és hódolt a korcsolyaszezonban esténként, vagy hétvégenként a jégpályán ennek a sportnak, az csak egy irányba tud korcsolyázni. Így ment ez évtizedeken át. Miskolc ragaszkodott a hagyományához. Azonban az előző vagy az idei szezonban valaki történelmet csinált. Azért nem tudom pontosan, hogy melyik szezonban történt, mert kihagytam a tavalyi szezont. Viszont most ott voltam és elhangzott a számomra történelmi sípszó, ami a menetirány fordulását jelentette. Mert jött a rendező bácsi belefújt a sípjába és utána hangosan be is mondta, hogy a menetirány megfordul. Láss csodát, megfordult a tömeg. Természetesen én is megfordultam és mosolyogtam, hogy visszafelé sokkal kevesebben koriznak magabiztosan. De örülök neki, hogy a mostani miskolci fiatal generáció már úgy tanul meg korizni, hogy mindkét irányba megy majd a koszorúzás...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése