"Audiatur et altera pars." (Seneca)

2010. október 9., szombat

Gyönyörű természet - terepfutás az erdőben: tetszik


Napsütéses ősz, reggeli hűvös órák, gyönynyörű tiszta idő. Ezeknél a külső tényezőknek a fennállásánál nem lehet mást tenni szombat délelőtt, mint kimenni az erdőbe egy jót futni. Szokásos heti mozgásaim egyike a szombat délelőtti futás a Bükkben. 
A fák levelei most váltják a színeiket, zöldből sárgába, illetve sárgából vörösbe. Csak néhány turistával találkoztam illetve egy turistacsoporttal már visszafelé a hegy lábánál. Meglepődve tapasztaltam, hogy a bükki források egy része már teljesen ki van apadva ( amik fent vannak a hegy tetején pl. Csókás). Inni nem tudtam sehol, pedig három bővízű forrás is van (volt) a turista úton, ahol futottam. Most egyedül róttam a kilométereket, máskor társaságban szoktam.
Amikor az erdőben futok kb. fél óra után teljesen kitisztul a fejem, kiürül a heti felhalozott butaság. Ezért is jó, meg azért is mert egy óra után részese leszek a természetnek a nyugalom járja át az erdei futó lelkét. Ritka az ideális futóidő, de a mai az volt. Mondhatom áldott volt ez a délelőtt.Hálás vagyok érte.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése