"Audiatur et altera pars." (Seneca)

2011. április 9., szombat

"A furulyás Hendrix" és bandája - Kerekes Band koncert az Ifiházban - tetszik

Először gyimesi népzenét hallottam a Kerekestől kb. 3 éve. Kiváló zenekarként aposztrofáltam. Igazából mást nem is hallottam tőlük. Aztán később egy fesztiválon élőben valami elképesztően újat mutattak be a világzene műfaján belül. Másnap már kerestem a neten és ráakadtam. Azóta vagyok "Kerekes fan". 
Tegnap egy újabb meglepetés ért, ami a banda produkcióját illeti. Kemény rock alapokon nyugvó, főként instrumentális zene szólt. Rock? Funky? Jazz? Úgy ezek együtt. A hangszerek pedig erőteljesen elektronikus hangzással megszólaltatva a kor emberének hangolva. Ezek szólid szavak persze, mert valójában totális minőségi rockzenét hallottam!
Jól zenéltek így lehet összefoglalni. A zenéjük pedig egyszerűen jellemezve: jó zene.
A szinpadi produkcióként is nagyon naprakész amit mutattak.
Hendrix, Rage against the machine csak néhány inspiráció a zenei alapokat tekintve.
Számomra a zenei desszert és Kerekes védjegy a zenekar bemutatása volt a koncert végén, ami igazi improvizációt és örömzenélést eredményezett  a közönség pedig élvezhette a totális zenét.

Régi igazság: akkor jó egy koncert amikor a zenekar is élvezi, amit játszik...
Egyelőre itt egy videó a Kerekesről, remélem találok majd egy Miskolcon készült videót is róluk.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése