"Audiatur et altera pars." (Seneca)

2010. december 30., csütörtök

Trabant - Kínai kormány (live) - tetszik

 

Trabant - Kínai kormány 

Tudja jól a kínai Kínai kormány
Mit akarok, engem akar
Egy step-táncos vagyok a karba' - zavarba' -
Adó vagyok, de valami zavar.
Magnetikus vagyok, eleven angyal,
Adó vagyok, de valami zavar.
Cseh-szlovák vagyok, de délen élek,
ezt a környéket itt hagyom hamar.
"Igen, igen, mindig ezt mondja, ha kérdezem,
és ha megcsókol, rám nevet a kedvesem.
És néha mesél, fogja a kezem,
vállára hajtom, csendben a fejem,
Igen, mindig megvigasztal, mindig jó vele,
hozzá hűtlen nem leszek, hááá"
Törpe vagy tigris, péntek vagy szombat,
Édes vagy, érzem a zuhanást,
Torzítatlan vétel, zavartalan adás,
Fausti pillanat, örök maradás.

(Forrás: www.zeneszoveg.hu)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése